עשרת הדיברות של אמזון
1) מה זה אמזון בעצם?
ענקית מסחר דיגיטלית אמריקאית. החברה החלה את דרכה בממכר ספרים אונליין, אך בשנים האחרונות התרחבה לחברה שמוכרת למעשה כמעט הכל, ולה סניפים רבים ברחבי העולם. החברה ידועה בשירות הלקוחות המעולה שלה, הנחשב לאחד הטובים בעולם. בדומה לאיביי ולעלי אקספרס, אמזון מפעילה גם "שוק", marketplace, אשר בו מוכרי צד ג' מציעים את מרכולתם. בניגוד למכירות שמבוצעות בידי אמזון עצמה, מוכרי צד ג' לרוב לא שולחים לארץ, ובמידה וכן – ייתכן ויחולו על המוצרים שלהם מיסים כפי שחלים ברכישה מאתרים אחרים ברשת! רכישה ממוכרי צד ג' אינה מומלצת.
2) כמה אתרי אמזון יש והאם כולם שולחים לארץ?
לאמזון יש הרבה אתרים. ארה"ב, אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה, צרפת, יפן, הודו,קנדה..למעט הודו וקנדה שלא עושות משלוחים מחוץ למדינה, בשאר המדינות ניתן למצוא מוצרים שנשלחים לארץ – צריך לבדוק באופן פרטני כי בכל מקרה לא כל המוצרים נשלחים לארץ. וכן, יש מצבים בהם מוצר זהה נמכר במחיר זול יותר באמזון אחר – צריך לבדוק כל מקרה לגופו. האתרים הרלוונטיים עבורנו:
ארה"ב
בריטניה
גרמניה
ספרד
צרפת
איטליה
יפן
3) איך אני יודע אם מוצר כלשהו נשלח לארץ?
הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא ליצור חשבון באמזון. לא חשוב באיזה אתר אמזון אתם יוצרים את החשבון, תוכלו להתחבר איתו בכל אחד מהאתרים (למעט יפן שם נדרש חשבון נפרד). לאחר מכן תלכו להגדרות התשלום בחשבון שלכם, תגדירו כתובת דואר ראשית ככתובת שלכם בישראל, ותשייכו אליה כרטיס אשראי. שימו לב! אין להגדיר ת.ד. במקום או בנוסף לכתובת הרגילה שלכם – אמזון לא שולחים לתיבות דואר. מעכשיו על כל מוצר שתסתכלו באמזון יהיה רשום בדף המוצר האם הוא נשלח לישראל או לא. לרוב מה שרשום שם הוא נכון – אך יש מקרים בהם רשום שהמוצר לא נשלח, למרות שהוא כן. כדי לדעת בוודאות, תוסיפו את המוצר לסל הקניות שלכם ונסו להמשיך בקנייה. אם זה נותן לכם להגיע עד לשלב התשלום הסופי – סימן שאפשר לרכוש ולהזמין את המוצר הזה לארץ. במידה וזה לא מתאפשר, הוא יעצור אתכם בדרך.
דוגמא למוצר שעצר אותי בדרך !
4) היכן אוכל לראות את מחיר המוצר הסופי, לאחר משלוח ומיסים?
לרוב הדבר אפשרי בסל הקניות. תוסיפו את המוצר לסל הקניות שלכם, ובצד ימין תוכלו לראות תחשיב, כשהסכום הסופי שיופיע שם הוא סה"כ סופי אחרי הכל. במידה ולא תראו שם חישוב – תצטרכו להמשיך בהליך הקנייה עד רגע לפני התשלום – ושם בוודאות יופיע חישוב.
ראו את התמונה עם הצבעים !
5) האם לשלם על המוצר בש"ח או באמצעות המטבע המקומי?
יש לשלם אך ורק באמצעות המטבע המקומי של אותה חנות אמזון!(ראו תמונה למעלה- מסומן בצבע סגול) במידה ותשלמו בש"ח, אמזון ייגבו עמלת המרה גבוהה מאוד (בסביבות 6%). במידה ותשלמו במטבע המקומי, עמלת ההמרה עוברת לבנק שלכם, שגובה סכום נמוך בהרבה (משתנה מבנק לבנק ומתוכנית לתוכנית, אך בסביבות ה-3%) – מדובר בפער שעשוי להיות משמעותי.
6) האם כשרוכשים דרך אמזון יחולו מיסים נוספים (מכס, דמי משלוח) אחרי ההגעה של המוצר לארץ?
לא! בניגוד לרכישה מאתרים סיניים למשל, כשרוכשים מאמזון בתוכנית amazon global, משלמים את כל המיסים מראש ואין הפתעות בהגעה של המוצר לארץ. אם אמזון העריכו לא נכון את המיסים בכניסה לארץ – בכל מקרה זה לטובת הלקוח: אם הם העריכו את הסכום גבוה מידי, תקבלו החזר כספי. ואם הם העריכו את המיסים בסכום נמוך מידי – הם לוקחים על עצמם את ההפרש – סביר להניח שאפילו לא תדעו מכך!
7) ומה לגבי אחריות?
חנויות האמזון האירופאיות מציעות שנתיים אחריות מלאה על כל המוצרים שנרכשים דרכן. אמזון עצמה אחראית על מימוש האחריות, ולא החברה שמייצרת/משווקת את המוצר. במידה ונתקלתם בבעיה במוצר שהזמנתם – צרו קשר עם אמזון. מרבית הסיכויים שהם יבקשו מכם לשלוח אליהם את המוצר, והם ישלחו לכם בתמורה מוצר חדש. אמזון יחזירו לכם את עלות המשלוח! תשמרו על הקבלה. באמזון ארה"ב מומלץ לשאול לגבי כל מוצר באופן פרטני לפני הזמנה מה המדיניות שלהם במתן האחריות. בגדול – סביר להניח כי הם יעשו כמעט הכל על מנת שתצאו מרוצים, במידה ותיתקלו בתקלה כלשהי.
8) איזה סוגי משלוח אמזון מציעים?
כשרוכשים באמזון אפשר לבחור לרוב בכמה סוגי משלוח, אך ללא יוצא מן הכלל, גם במשלוח הרגיל והזול יותר שלהם – לא מדובר בדואר אוויר סטנדרטי אלא בשילוח מהיר. המוצרים נשלחים באמצעות חברת UPS או חברת הבת שלה, i-parcel , בשנה האחרונה התחילו לעבור גם עם DHL, בשלושת החברות יגיע אליכם שליח עד הבית ויביא לכם את החבילה. במקרה של UPS יהיה מדובר בשליח של חברת UPS, ובמקרה של i-parcel יהיה מדובר לרוב בשליח של דואר ישראל או בחברות בלדרות: לרוב עם צ'יטה או בר שליחויות, DHL גם כן יגיע שליח לבית. שימו לב! לרוב לא יהיה כל תיאום מראש והשליח פשוט יודיע לכם שהוא בחוץ או במקרה הטוב מגיע עוד מספר דקות. ניתן לדבר עם השירות של אמזון אחרי ביצוע ההזמנה ולבקש מהם להוסיף הערות לשליח.
9) שווה לעשות כרטיס אשראי של אמזון ?
לא , הכרטיס אשראי לא מיועד לנו, רק לתשובה ארה"ב בלבד !!
10) אמזון שולחים לארץ מוצר אשר אסור לייבוא ועלול להיתפס במכס (כדוגמא: רחפנים וראוטרים המשתמשים בתדרים חסומים בארץ). האם מאחר ואמזון מטפלים בכל עניין המכס עבורי, אוכל להכניס מוצרים כאלו לארץ?
לא!! אמזון עדיין לא יכולים להתגבר על חוקי מדינה. אם מוצר הוא אסור לייבוא ואתם מזמינים דרך אמזון, קחו בחשבון שעדיין הוא יכול להיעצר ולא ייתנו להם להכניס אותו לארץ. ההבדל במצב כזה מהזמנה של מוצר אסור לייבוא מאתר סיני למשל, שיש לכם את הגב של אמזון שלפחות תחזיר לכם את הכסף ותיקח אליה את המוצר בחזרה. עדיין – עדיף לא לקחת סיכונים מיותרים.
11) איך אני יודע מי המוכר של המוצר – האם מדובר באמזון עצמם או צד ג'?
בעמוד של כל מוצר יהיה רשום מתחת למחיר או מתחת ל"buy now". אם זה אמזון, יהיה רשום sold by amazon, ואם זה מוכר צד ג' יהיה רשום שם אחר. יש גם מוצרים שנמכרים בידי מוכר צד ג', אך הם fulfilled by amazon. בעיקרון אמורה להיות לכם הגנה של אמזון במקרה זה, אז לא אמור להיות חשש לרכוש מוצרים שנמכרים בצורה כזו.
דוגמא לאיך יירשם מוצר שנמכר על ידי מוכר צד' ג' שמשתמש בשירות של אמזון (כמו מכירת מוצר של אמזון, יש אחריות וביטוח על הכל ) , אמין ואפשר להזמין
דוגמא למוצר שנמכר על ידי אמזון ללא מוכר צד ג' (הכי אמין ומומלץ שיש)
דוגמא למכירת מוצר על ידי מוכר צד ג' ( לא מומלץ לקנות, אין אחריות וביטוח מצד אמזון)
יהיה כתוב ships from and sold By "Outdoor shopping"
צריכים את שירות הלקוחות של אמזון?
אמזון ארהב – https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us
אמזון אנגליה – https://www.amazon.co.uk/gp/help/contact-us/
אמזון גרמניה – https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us
אמזון איטליה – https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us
אמזון צרפת – https://www.amazon.fr/gp/help/customer/contact-us
אמזון ספרד – https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us
חשבון Prime – למה צריך אותו ?
נכון לתאריך 24.11.2020 איננו נדרשים לחשבון פריים באמזון בריטניה – שיטה זו כבר לא עובדת לצורך הורדת עלות המשלוח . **המדריך המלא לחשבון פריים, למה זה נועד ?
מה זה חשבון פריים ומה זה נותן לי ?חשבון פריים הוא חשבון שמשלמים עבורו ומקבלים תמורה , כרגע נדרש לעשות חשבון פריים רק כאשר רוצים לרכוש מוצר מאמזון בריטניה ,בימי הPrime צריך לעשות גם בגרמניה וארה"בעד נובמבר עלות המשלוחים באמזון בריטניה היה רגיל , לאחר שינוי או באג (לא ידוע כרגע) השתנו המחירים ,בגלל המחירים היקרים של המשלוחים, בעזרת חשבון פריים מחיר המשלוח יורד למה שהיה בחודש נובמבר, ובכך אפשר לקנות מוצרים במחירים מטריפים.
ללא חשבון פריים המשלוח מגיע לפעמים לעלות של המוצר ואף פי 2 ממנו .
לדוגמא , תיק עם חשבון פריים עלות המשלוח תהיה 15-20 פאונד, תיק בלי חשבון פריים עלות המשלוח תהיה בין 60-90 פאונד .
לאחר שהבאג או העדכון ישתנו חזרה למתכונת הישנה אנחנו נעדכן שאין צורך לעשות חשבון פריים כבר. כרגע מומלץ ואף חובה…
איך נרשמים?
בריטניה – https://amzn.to/2uTet9P
ארה"ב –https://amzn.to/2loRZZP
גרמניה –https://amzn.to/2lu3Oy1
נכנסים לקישור ולוחצים על "Try prime Free- pay later
◾לא לשכוח◾
לאחר 29 ימים יש צורך לבטל את הפריים כדי שלא תחויבו סתם!!!
ישנם מקרים לאחר החודש חינם מקבלים עוד חודש חינם,תראו זאת שתנסו לבטל את הפריים .
אל תשכחו – בחינם לתקופה הראשונה וניתן לבטל ללא תשלום כלל למי שלא מעוניין להמשיך לאחר תקופת הניסיון.
במידה ויש מוצר שאתם מעוניינים בו והוא באמזון בריטניה , פשוט תעשו חשבון פריים, יעלה לכם 8 פאונד ,אבל כנראה תחסכו פי 5 בערך ובו זמנית יהיה לכם עוד חודש להשתמש בחשבון פריים, לכן תרכזו קניות לחודש מסויים. וכמובן לא לשכוח לבטל בסוף החודש.
בטיחות ושמירה על איכות המוצר
ברכישת כל מוצר אנו ממליצים להסתכל באתר הרשמי על הוראות התחזוק.
למשל- גרבי צמר מרינו, אותם חייב לכבס רק במים קרים לשמירה על איכות הצמר והאפקטיביות שלו! בכל הקשור לשמירה על מוצרי החשמל ובטיחות אישית שלכם הנושא קצת יותר מורכב, לכן כדי למנוע תקלות מיותרות ולשמור על בטיחותכם, אנא שימו לב להוראות הבאות שריכזנו עבורכם.
מוצר בעל מתח מתאים לישראל: במידה ורכשתם מוצר חשמל בעל מתח מתאים לארץ תוכלו להשתמש במתאם חיבור לצורת השקע, ללא שינוי מתח החשמל! לינקים לרכישה:
1. זוג מתאמים:https://amzn.to/2GWtVXD 2.
מתאם מתקע אמריקאי לתקע ישראלי (כולל ארקה) – | במחיר של 9.9 לשלישייה (לפני משלוח! ועדיף כמובן להוסיף למשלוח קיים) https://amzn.to/2uNmWuY
קניית מוצר חשמל מאמזון ארצות הברית: רוב המוצרים בארה"ב הינם במתח 110V ובארץ מתח החשמל הינו 220V . לכן עליכם להשתמש בשנאי מתאים- בשום פנים ואופן אין לחבר את התקע ישירות לחשמל!!!
מכשירים בעלי מנוע – לא כדאי להשתמש בשנאי ממיר! השנאי ממיר רק את המתח ולא את התדר ועל כן הביצועים פחות טובים מה שיכול להוביל עד להרס המוצר, במידהו אין ברירה תפעלו על פי מה שכתבנו מטה:
בעת רכישת מוצר חשמלי מאמזון ארצות הברית: אנו ממליצים על רכישת שנאי מתאים.
לנוחיותכם מצורפים קישורים לרכישת מגוון שנאים:
1. שנאי מתאם- Simran AC-300 Step Up/Down Voltage Converter Transformer 110V/220V – 300 Watts https://amzn.to/2H8IepD
2. שנאי בהספק נמוך – Travel Smart by Conair 50-Watt
International Transformer https:amzn.to/2JhgX4T
3. Deluxe 50 Watt Travel Converter- https://amzn.to/2uH9ed4
קניית מוצר חשמל מאמזון בריטניה :
לרוב מתח המוצרים מתאים לישראל אבל יש צורך בהתאמה של התקע. ישנם 2 סוגי תקעים: תקע ישיר – ללא שנאי. הכי מומלץ לבצע החלפה מלאה של התקע לתקע ישראלי. ניתן לרכוש תקע ישראלי בחנויות החשמל ברחבי הארץ.
תקע שהוא גם שנאי – עליכם להשתמש במתאם איכותי לתקע, מומלץ לרכוש מתאם אמין ולאו דווקא מהזולים שבשוק. תוכלו למצוא מתאמים אמינים בלינקים שפרסמנו בתחילת הפוסט.
איך לעלות מול אמזון בצ'אט
לפעמים אנחנו נתקלים בבעיות שלא בשליטתנו ועל כן דרוש לעלות מול אמזון בצ'אט.
בכמה צעדים פשוטים תוכלו לעלות מול נציג שיעזור לכם בכל מה שצריך .
לפני הכל : הכנסו לאמזון הנדרש (ארה"ב, בריטניה, גרמניה וכו')
1)תרדו למטה לFooter (תוכן עניינים למטה) ותלחצו על Help
2)להעביר את העכבר על "Need more Help" , יקפוץ לכם חלון מצד ימין ,שם אתם לוחצים על Contact Us
3)תבחרו את המוצר שבעקבותו נוצרה הבעיה
4)לבחור איזו בעיה נוצרה ואז פירוט (לא משנה מה תבחרו, תקפוץ לכם האפשרות לצ'אט)
5)לחיצה על Chat
שימו לב שכל מה שכתוב למעלה מוספר עם תמונות פה בתמונה למטה !
איך מחזירים חבילה לאמזון?
מדריך החזרת חבילה לאמזון ! לפעמים יש צורך במימוש אחריות למוצרים אשר נרכשו דרך אמזון, איזה כיף שאחריות אמזון היא הטובה בעולם !אמזון מאפשרת להחזיר כל מוצר שנרכש דרכה כל עוד השימוש היה סביר והמוצר התקלקל או התקבל תקול .
אופן ההחזרה הוא פשוט ביותר, ועובד בצורה דומה בכל אתרי האמזון השונים.
מה זה Print Label ? נספח שאמזון שולחים לכם אותו אתם מדביקים על הקופסא ושמים בתוך הקופסא וכך אמזון יודעים מי השולח, מהיכן נשלח ועל איזה מוצר מדובר .
ישנם 2 דרכים לקבל Print label .
השיטה הקלה :
1) לעלות מול אמזון בצ'אט(לפי המדריך) , לבקש Print label , תוך דקה תקבלו במייל את הנספח, תפעלו על פי הוראות אריזה כמו שכתוב למטה, לאחר המשלוח תשלחו את הקבלה של המשלוח לשירות לקוחות של אמזון ותקבלו את עלות המשלוח חזרה , לאחר שהמוצר יתקבל באמזון תקבלו את עלות המוצר חזרה לחשבון בנק.
שיטה שנייה:
2) להכנס לדף הזמנות וללחוץ על Return items במוצר עצמו , לאחר מכן לבחור את סיבת ההחזרה ,במידה ובחרנו בסיבה שהמוצר מקולקל, ניתנת לנו האפשרות לדבר עם נציג שירות ולבקש החלפת המוצר או עזרה בפתירת הבעיה.
במידה ואנו מעוניינים להחזיר בשביל זיכוי, נסמן זאת ונבחר בצורת ההחזר הרצויה (החזר לאשראי או נקודות זיכוי באתר ) .
ישר תקבלו 20 דולר חזרה לכרטיס אשראי, במידה והמשלוח יעלה יותר , תשמרו את הקבלה של המשלוח ותשלחו לאימל שירות לקוחות של אמזון ותקבל ישר את העלות המלאה של המשלוח . לאחר שהמוצר יתקבל באמזון תקבלו את עלות המוצר חזרה לחשבון בנק.
הPrint Lable כולל 3 דפים :(ראו מס' בתוך התמונות בצד ימין למעלה)1) מדבקה עם כתובת המשלוח2) חשבונית החזרה למכס
3) אישור ההחזרה
הוראות אריזה:
1) מכניסים את המוצר שאנו מחזירים לקופסה
2) מכניסים לתוך הקופסה את אישור ההחזרה
3) סוגרים את הקופסה
4) מדביקים את דף מספר 1 על הקופסה
5) מכניסים את דף מספר 2 לשקית ניילון קטנה ומדביקים על הקופסה.
6) שולחים בדואר רשום (לחבילות קטנות מומלץ להשתמש בשירות ecopost של דואר ישראל).
מוצר מוחדש
אז מהו מוצר "מוחדש"?
מדובר במוצר שהוחזר לאמזון ע"י צרכן שלא היה מרוצה. שימו לב שלרוב מדובר במוצרים שהוחזרו בשל בעיות פשוטות. אמזון מקבלים את המוצר ועושים לו בדיקת איכות ותיקונים, ולאחר מכן מוכרים אותו מחדש.
אתם תקבלו את המוצר כמו חדש ובמחיר זול יותר, מכיוון שהוא עבר את התהליך שציינו. לכן אין מה לחשוש מרכישת מוצרים מוחדשים, ואתם אפילו תרוויחו מכך!
אחריות
על רוב המוצרים חלים כללי האחריות הכללים של אמזון. בחלק מהמקרים ישנה אחריות נוספת של 90 יום והחזר כספי במקרה והמוצר לא עובד.
שימו לב שבדף המוצר אמזון מציינים האם ישנה אחריות מורחבת עליו או לא.
מימוש אחריות 90 יום
במידה והמוצר לא עובד כמו שצריך או לא נראה חדש, אתם יכולים לממש את האחריות תוך 90 יום מרגע הזמנתו. בדף ההזמנות שלכם תוכלו לבחור באפשרות "Get Product Support" , ושם נציג של אמזון יסייע לכם לטפל בבעיה. במידה והבעיה לא תפתר תוכלו לקבל מוצר חדש במקום. אך במידה ואין מוצר חדש זמין תקבלו החזר מלא על מחיר המוצר.
ברוב המקרים אמזון יבקשו מכם להחזיר אליהם את המוצר ללא תשלום מצידכם, והם יטפלו בתקלה.
אך אם תבחרו לבקש החזר כספי מלא, תצטרכו להחזיר את המוצר לאמזון ולשלם על מחיר המשלוח.
דף המוצרים המוחדשים לפי קטגוריות : לחץ/י כאן
אז יש תאריך , ויש חופש מהלימודים , ויש זמן , אז מבחינתנו הולכת להיות חגיגה לא קטנה !!! השנה אמזון הועילו בטובתם והאריכו את זמן הPrime Day מ-36 שעות ל48 שעות ( יומיים מלאים)
אז מתי זה מתחיל ??
ה-Prime Day יתחיל ב15.7 בשעה 10:00 בבוקר ויסתיים ב17.7 בשעה 10:00 בבוקר. שנה שעברה היה טירוף סביב היום הזה, אז אנחנו פה לעשות לכם סדר בעניינים … אם בשנים הקודמות לא ממש הייתם בעניינים, הכנו לכם מדריך קצר עם כמה טיפים חשובים .
לפני הכל – הירשמו ל-Prime
השם אומר הכל -Prime Day – כבר בשם אפשר להבין את המשמעות, אמזון חוגגת שנה חמישית ברצף את היום המיוחד הזה, יום בו היא מורידה מחירים, עושה מבצעים ומפנקת את הלקוחות שלה , אבל… זה רק למי שיהיה חבר Prime .
איך עושים Prime ?
אפשר לעשות פריים לחודש(בחינם) – רק לזכור לבטל את המנוי, מי שהשתמש באופציה זו , עלות הפריים משתנה ממדינה למדינה , (בין 8-12 דולר בחודש) .
מדריך הפריים המלא- https://goo.gl/oQdjBs
תגיעו מוכנים
אל תחכו לדקה ה90 , תכינו רשימה לפני , תכניסו את המוצרים לסל , תכינו רשימת Wishlist , אם תחכו לשנייה האחרונה , כנראה שלא תספיקו לרכוש , המוצרים נחטפים בשניות !!!
איך יודעים אם המחיר המוצג טוב או בלוף ?
תוסף בשם Keepa , במצבים כאלו, אל תסתמכו על "מה שאתם חושבים" , ישנו מצב שמוכרים/אמזון העלו בשבוע האחרון את המחירים ובבום אחד יחתכו את המחיר כדי שאתם תחשבו שהמחיר הוא מחיר מבצע אבל בפועל זה המחיר הרגיל . תוריד את התוסף לגוגל כרום, מתחת לכל מוצר באמזון תוכלו לראות את המחיר בשנה האחרונה ולפי זה להחליט אם מתאים לכם .
אין לחשוב פעמיים –You Snooze You Lose
מצאתם מוצר שחיפשתם הרבה זמן ? קודם כל תרכשו , לאחר מכן תתלבטו, המבצעים הם מבצעי בזק (תוך דקות יסתיימו) , החיוב בפועל של אמזון מתבצע רק כאשר אמזון שולחים את המוצר ואפשר לבטל כל עוד המוצר לא נשלח , בדר"כ לוקח יום עד שהמוצר נשלח , לכן את ההתלבטות תשאירו לאחר הקנייה , יהיה לכם מספיק זמן .
מה קורה למי שלא מנוי Prime ?
קודם כל מבחינתי אין דבר כזה, כל אחד יכול לעשות בחינם (מי שלא ניצל את ההטבה ) ומי שלא , יכול לשלם כמה דולרים נוספים ולבטל לאחר חודש/ לפתוח אימל חדש ולעשות מנוי חינם לחודש . אבל לעקשנים שבניכם , אמזון יודעים שיש גם אותכם, ויהיו מבצעים שלא בהכרח חייב Prime אבל אלו יהיו מבצעים מועטים וכנראה שלא תספיקו לרכוש כי אנשים יושבים ימים ולילות כדי לתפוס את אותם מבצעים . בנוסף , כל האתרי קניות הנוספים מודעים ליום זה ומורידים מחירים על מנת להתחרות באמזון , אז צפו למבצעים גם מאתרים אחרים .
לא לשכוח את האותיות הקטנות
חשמל -אמזון ארה"ב ,לבדוק שהמתח חשמל תואם לארץ
תמיד לשלם בקופה במטבע מקומי , ההמרה של אמזון גבוהה מאוד ובכל רכישה אפשר לחסוך עשרות שקלים/מאות שקלים וזאת אם תשלמו
במידה ופרסמנו מוצר שכתוב שהוא לא נשלח לארץ, דעו שזה באג, פשוט המשיכו לקופה, המוצר יישלח רגיל.
המיסים באמזון תמיד מחוייבים בקופה, לא תצטרכו לשלם שקל נוסף בארץ .
תצטרפו לקבוצת הטלגרם , t.me/OuTravel2 , ,שם תוכלו לעקוב באופן סדיר בלי הפרעות מצד הרוכשים (כי יהיה טירוף ) והרבה הרבה באז ורעש מסביב האירוע ..
יצירת קשר – דואר ישראל ואמזון .
מספר טלפון של דואר ישראל שמטפל בחבילות של חברת אמזון – 0768871216